سلطان قلبها غم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلم گرفته


خیلی دلم گرفته  با اینکه می دونم تو هم  الآن دلت پیش منه  

خوش به حال اونایی که الآن کنارت هستن و تو رو می بینن

 نمی دونی چقدر دلم هواتو کرده

پرنده عزیزم شاید بی انصافی باشه اینی که میخوام بگم

اما دلم خیلی تنگه با اینکه میدونم چقدر دوستم

داری(هه) اما باز هم احساس تنهایی میکنم

کاش می تونستم برای همیشه درکنارت باشم 

و در آغوش گرمت به آرامش برسم 

عشق تو اینقدر پاک و صادقانه است که همه

 وجودمو پر کرده هر ساعت که میگذره دوست داشتنم بیشتر و بیشتر میشه

حس نیاز دیدنت بیقرارم کرده

 عزیزم جایگاه تو  در دلم

اصلا قابل مقایسه با اونی که می دونی نیست...همه چیزت منحصر به فرده...

من هیچ وقت تورو با کسی مقایسه نکرده و نمی کنم

امیدوارم لایق این دوستی و این همه محبتت باشم....

همه لحظه هام پر شده از عطر نفست و یاد تو....لحظه ای بی تو نیستم نفسوم بوس

بهاربیست www.bahar-20.com




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلطان قلبها در 13:32 | |